Робота кришки радіатора: ключова роль у охолодженні двигуна автомобіля
Кришка радіатора - це невелика, але важлива частина системи охолодження автомобіля, що відповідає за підтримку тиску в системі охолодження. Робота кришки радіатора ґрунтується на принципі використання клапана відбору тиску, який регулює тиск у системі.
Як це відбувається? Зовнішня кришка радіатора виглядає просто як пробка, але всередині вона має спеціальний клапан, який регулює тиск у системі. Під час роботи двигуна температура охолоджуючої рідини підвищується, що призводить до розширення рідини та підвищення тиску в системі охолодження. Коли тиск досягає граничного значення, клапан відбору тиску відкривається, гази виходять із системи і скидаються в розширювальний бачок або в атмосферу.
Коли двигун остигає, температура рідини, що охолоджує, падає, і вона стискається. У цей момент клапан на кришці радіатора закривається, запобігаючи втягуванню повітря ззовні в систему охолодження.
Таким чином, кришка радіатора відіграє основну роль зміни тиску в системі охолодження, забезпечуючи оптимальні умови для роботи двигуна. Регулярна перевірка стану кришки радіатора та її заміна за необхідності допоможуть уникнути проблем із охолодженням двигуна та забезпечать надійну роботу вашого автомобіля.
- Принцип роботи клапана вентиляції картера (PCV)Як працює клапан вентиляції картера (PCV)?